Hop til indhold

Hvordan fandt I jeres hunde


Umulia
 Share

Hvordan fik du kontakt til de personer, du har købt hund af  

150 stemmer

  1. 1. Hvordan fik du kontakt til de personer, du har købt hund af

    • Annonce i DBA eller Gul&Gratis, net eller avis
      48
    • Annonce på H-F, Hundegalleri el. lign. på nettet
      8
    • Udstilling
      5
    • Raceklub/hvalpeliste
      35
    • Forening dansk - DB, Dyreværnet el. lign.
      4
    • Forening udenlandsk - Gadehunde, Soi Dog el. lign.
      4
    • Privat kontakt - nabo, familie el. lign.
      22
    • Marked
      0
    • Hunden fulgte efter mig hjem
      4
    • Andet
      20


Recommended Posts

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvordan folk her på H-F har fundet deres hund. Har I kigget annoncer eller gået på udstillinger til I fandt den rette.

 

Flere valg tilladt i afstemning, for de af jer der har prøvet lidt af hvert.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg har stemt andet :mrgreen: startede herinde før jeg havde sporet mig helt ind på race, syntes egentlig bichonerne var for fimsede :oops:. men blev mere og mere varm på löwchen, og fulgte en hel del med på sidelinjen nogle uger, før jeg så skrev til janni. det virkede nærliggende, og der var ikke lige nogle af de andre danske opdrættere, hvis hjemmesider tiltalte mig. så igennem hunde-forum, havde jeg trykket, hvis det havde været en mulighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Anton - i gul og gratis.

 

Kato - har stemt både privat og udstilling. Vi har mødt familien Røntved nogle gange på udstilling for at finde ud af om den finske lapphund var noget for os. Til en af udstillingerne syntes de så vi skulle møde en opdrætter som havde to hvalpe tilbage.....og ja så endte vi med Kato :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik Flips af en dame som ikke magtede ham, jeg fik en lille uge til at besluttemig ellers ville han blive aflivet..... så man kan godt sige at han fulgte med mig hjem :lun:

Jeg var konstruktiv og ville bare beholde til han kunne få sig et "rigtigt" hjem - men det rigtige hjem viste sig sørme at være her :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har givet to svar:

 

1. Gadehund via en af organisationerne, der gør sådan noget.

 

2. Opdrætter til min første grande er fundet via et af de her internetfora. Jeg havde opfattelsen af et gennemsympatisk menneske bag skærmen med etikken og avlsarbejdet rigtig meget i orden og det var det heldigvis også da jeg mødte opdrætter og hunde. 5 grander senere derfra er opfattelsen stadig den samme :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min allerførste hund blev født hos min daværende nabo, og det var slet ikke menngen jeg skulle have hund. Men Bento brød ud og kom over til mig og fik til sidst sin vilje. Derfor har jeg halvgarderet og krydset Fulgte med mig hjem, og Privat kontakt, nabo etc.

 

To af mine hunde er kommet ret spontant ind i mit liv på en udstilling.

 

Og to er kommet via en raceklub eller kontakter i en raceklub.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...