Hop til indhold

Sjove/pudsige hundenavne


Louisen
 Share

Recommended Posts

Ja, kom med dem!

 

 

Jeg mødte engang en rottweilertæve ved navn Psyko. En mere omgængelig, sød og kærlig hund finder man ikke. Hendes ejer var en gammel dame der var lige så flink. Hun havde en gammel puk maxi knallert til når Psyko skulle løbe lidt og strække benene. Psyko elskede det. De var ude i parken hver dag, hele dagen, og så ville damen lægge et tæppe på græsset til hunden og selv sidde i en klapstol, og så snorkede de ellers om kap efter frokosten.

 

 

Så er der selvfølgelig også King. Den mindste chihuahua jeg nogensinde har mødt.

 

Churchill, en old english bulldog der virkelig lignede manden han var opkaldt efter.

 

Og Kong Christian (det var hans navn), måske verdens ældste golden retriever.

 

 

 

Her i kvarteret huserer Hr. Jensen også, det er en af de små hvide langhårede terrier-typer (husker ikke racens navn). Han er gammel og lidt sur uden at være ond eller farlig, så navnet passer super godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har gået til træning med Jensen (Rottweiler), Fru Olsen (DSG) og Mops (GD).

Kender en dame i USA hvis hund hedder "Come Here". Og flere stakkels amerikanske hunde med navne som Porkchop og Hambone.

Har kun hørt om denne hund, men den skulle angiveligt hedde Princess Paleontology - fordi palæontologer graver gamle ben op :lol:

 

Og Marcus Tullius Cicero er vel heller ikke det mest almindelige navn :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, kom med dem!

 

 

Jeg mødte engang en rottweilertæve ved navn Psyko. En mere omgængelig, sød og kærlig hund finder man ikke. Hendes ejer var en gammel dame der var lige så flink. Hun havde en gammel puk maxi knallert til når Psyko skulle løbe lidt og strække benene. Psyko elskede det. De var ude i parken hver dag, hele dagen, og så ville damen lægge et tæppe på græsset til hunden og selv sidde i en klapstol, og så snorkede de ellers om kap efter frokosten.

 

 

Så er der selvfølgelig også King. Den mindste chihuahua jeg nogensinde har mødt.

 

Churchill, en old english bulldog der virkelig lignede manden han var opkaldt efter.

 

Og Kong Christian (det var hans navn), måske verdens ældste golden retriever.

 

 

 

Her i kvarteret huserer Hr. Jensen også, det er en af de små hvide langhårede terrier-typer (husker ikke racens navn). Han er gammel og lidt sur uden at være ond eller farlig, så navnet passer super godt.

 

Hmmm.. Har hr. Jensen altid boet der? For da jeg boede på Frb. mødte vi tit en ældre hundeherre ved navn Hr. Jensen :hmm:

 

 

Jeg ved ikke hvor underlige de er, men hundene på min barndoms vej hed Smut og Futte :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er der en venindes KÆMPE Berner Sennen der hedder Buller... Ved ikke ikke rigtigt om det passer til sådan en basse :-D

 

Ellers er der:

 

Bartok (Flagermusen fra Anastasia tegnefilmen) - Fransk Bulldog, så utroligt passende navn :mrgreen:

 

Kemo - Broderen til vores gamle Amstaff... Vores hed Loke :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi har også en Psycho og hendes datter Schizo i klubben:klap: Og broderen Deamon er der også :mrgreen:

 

Og svigermekanikken har en Jensen

Og så har vi to mastiffer i klubben der hedder hhv. Minnie og Betterøv :lun: (JA, han HEDDER Betterøv)

 

Og at dømme fra folks reaktion på Yoda, så er det åbenbart også mega mærkeligt :hmm:

 

Ellers er der jo Lone Sommers hunde, der er kendte for ret søde og specielle navne:

 

Makker, Kizz Me, Ego, Panik (elsker det navn), Du Der, Chat, Enter osv.

 

Oooog.... Så har vi jo Trines Haps :lun: Det navn er altså toppen af de fedeste og mest specielle navne jeg er stødt på til dato!

Link til indlæg
Del på andre sites

Oooog.... Så har vi jo Trines Haps :lun: Det navn er altså toppen af de fedeste og mest specielle navne jeg er stødt på til dato!

 

Helt enig! Jeg havde faktisk tænkt mig at nævne det, men glemte det alligevel, så tak :5up:

Man kan da ikke forestille sig et mere passende navn til en Rottweiler!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...