Hop til indhold

Så kommer der en Bearded collie mere på HF


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Jep, så skulle det være ganske vist.... I morgen flytter Jessie ind hos os.

 

Som nogen ved var Jessie på ferie her i 14 dage, og måtte igennem en gennemgribende pelspleje, da ejeren ikke havde overskud til at passe hende. Nu her efter 14 dage, har de indset Jessie må omplaceres. - Kunne der være et bedre sted en hos os og Luca? Forhåbentlig ikke...!

 

Nu bliver jeg så alligevel dobbelt hundejer som jeg så gerne ville... Og så endda med en ekstra Bearded collie..!

 

Kryds fingre alle jer der kan og vil, for det går ligeså godt som de 14 dage hun var her i juli.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, så skulle det være ganske vist.... I morgen flytter Jessie ind hos os.

 

Som nogen ved var Jessie på ferie her i 14 dage, og måtte igennem en gennemgribende pelspleje, da ejeren ikke havde overskud til at passe hende. Nu her efter 14 dage, har de indset Jessie må omplaceres. - Kunne der være et bedre sted en hos os og Luca? Forhåbentlig ikke...!

 

Nu bliver jeg så alligevel dobbelt hundejer som jeg så gerne ville... Og så endda med en ekstra Bearded collie..!

 

Kryds fingre alle jer der kan og vil, for det går ligeså godt som de 14 dage hun var her i juli.

 

 

Ikke mindre end FANTASTISK!!! :yeah:

Ej hvor er jeg glad på jeres og Jessies vejne og også på min egen vej, for så skal jeg se flere billeder :genert: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, sikken en velkomst til Jessie :lun: - og så er hun her ikke før i morgen.. Har gået i næsten en uge uden at turde at skrive det her. Skulle lige være sikker på det var den vej det gik. Plus hun er i løbetid nu, hvor jeg gerne ville ha det værste overstået, inden hun skiftede hjem. Hun behøver ikke mere stress end nødvendig.

 

Det bliver super skønt, og hårdt arbejde. Hun er så absolut ikke vant til pelspleje, og hapser ud efter børste og hånd. Vi må træne stille og roligt op. Vi har jo en luksus hund i Luca, som finder sig i alt, hvad angår pelspleje.

 

Håber bare de kan være alene, men ser det ikke umiddelbart som et problem. Godt nok er Jessie ikke vant til at være alene så meget, men Luca er her jo.

 

Der skal nok komme billeder, af de kortklippede bearded collies.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...