Hop til indhold

Skipper 3 år


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Ja det er en lidt forsinket tråd for det var altså d. 18 han havde fødselsdag, men nu er tiden der til at oprette en fødselsdagstråd :-)

 

Han er en dejlig dejlig dreng, han passer bare rigtig godt ind i vores familie. Vi kæmper stadig lidt med hans usikkerhed overfor fremmede hanhunde, men ellers fungerer han rigtig fint socialt med kendte hunde, og med hunde hvor der er tid til at hilse.

 

Han og jeg er lige startet til kørekort til hund og vi hygger os med lidt tid væk fra barnet :-) han er rigtig dygtig og har efterhånden super god fokus på mig, noget jeg havde opgivet alt om for et års tid siden :lol:

 

Alma og han er ikke sådan vanvittigt sociale sammen, men de hygger for det meste og skipper vil gerne ligge i nærheden af hende. Alma sidder gerne under alle gåturene og råber "dygtig gisser" fordi hun synes han skal have godbidder. Muligvis også derfor Skipper er blevet sat på slankekur efter det årlige sundhedstjek :oops:

 

Det er altså næsten umuligt at tage gode billeder af en kulsort hund :roll: men lidt kan jeg da fremvise :lun:

 

skipper marts 2013.jpg

 

skipper og alma.jpg

 

skipper september 2012.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg ved det godt, men som sagt er han bare totalt umulig, 90% af alle billeder er bare en sort klat :roll:

Du skal have et spejlrefleks? :klap:

Og så ud i dagslyset - så kan man sagtens få gode billeder af sort hund. Det lykkes med Zazu! :mrgreen:

Vi acceptere ingen undskyldninger for manglende billeder - det er krav! :lol::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke til Skipper :tillykke:

 

- og hvor er jeg glad for at høre, at han er blevet voksen fra 2 til 3. Det giver håb for Maggie-musen :blink:

 

min moster troede vi havde dopet ham forrige weekend fordi han var så rolig :lol: og svigerfar var her i lørdags og kommenterede også meget på hvor rolig skipper var ift bare for et par måneder siden.

 

Altså han tager stadig sine hvalpeflip rundt om æbletræet :lol: og vil hellere end gerne lege med bold osv. Men der er helt klart sket noget oppe i knolden på ham. Så hold ud! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...