Hop til indhold

HASTER ! Chico søger nyt hjem hurtigst muligt.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Chico

 

Filmede ham forleden.. Undskyld mørket og Bassils Indblanding :blink:

 

Ser helt klart ud som om, at han har ondt, bare den måde han lige som trækker bagpartiet ind under sig på og hans stive gang, da han får rejst sig op :cry:

 

Og her er han med bold..

 

2

 

Tror, at han ignorere smerten. Bolden er så spændende, at han glemmer alt andet. Vores Bella gjorde det samme. Hun havde dårligt bagben da vi fik hende. Dyrlægen fandt aldrig ud af, hvad det var, men hun kunne også spurte efter bolde og pinde og man kunne ikke se på hende, at hun havde ondt, når hun så havde ligget og hvilet sig og skulle op igen, kunne hun dårligt nok gå og humpede afsted.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 149
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og tak for jeres mening! Jeg er glad for at jeg ikke bare ser spøgelser...

 

Jeg tror ikke de ved det, fordi det kun er om aftenen efter hvle han gør sådan og der har de jo haft ham i garagen med den anden hund..

 

Lige til info, så var det alt en meget meget fin opvarmet garage med 'menneskeseng' og det hele... Faktisk lidt som en del af huset men med gitter og låge.. Men slet ikke koldt osv...

Link til indlæg
Del på andre sites

:-( stakkels dreng, det ligner min Kiki når hun har været meget aktiv og skal forflytte sig om aftenen. I perioder kommer det, hun får smertestillende til de perioder og så hun fin et par dage efter igen. Hun fylder så også 11 år så det er jo lidt mere naturligt og har berner i sig. Hun har en meget dårlig hofte, og begyndende gigt og lettere dårlig ryg.

Hun ignorere også alle hendes smerter når hun er ude og løbe og ville til hver en tid løbe efter en bold uanset hvor ondt hun har..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejer ringede... Stadig meget ufrostående overfor mine iagttagelser og siger at han aldrig har set disse tegn...

 

Jeg anbefalede at Chico kom til et sted hvor der ikke er en anden hund, og ikke alt for små børn...

 

Han lød ret kort for hovedet og vil vist ringe igen i morgen for at afklare tilbageleveringen... Han ringede så også fra sin business og havde vist ikke rigtig tid at snakke med mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen har det ret skidt lige nu... Og det er ikke hundene! :???:

 

Hvis jeg ikke havde Bassil og små børnebørn havde han fået lov at blive! Men jeg tør sgu ikke!

 

Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det lige nu, men du har altså gjort dit til at hjælpe Chico godt videre ved at gøre ejeren opmærksom på hans smerter :ae:

 

Tænk hvis han ikke var kommet hjem til dig i en kort periode ... Så havde ingen måske opdaget hvor smerteplaget han er :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det lige nu, men du har altså gjort dit til at hjælpe Chico godt videre ved at gøre ejeren opmærksom på hans smerter :ae:

 

Tænk hvis han ikke var kommet hjem til dig i en kort periode ... Så havde ingen måske opdaget hvor smerteplaget han er :cry:

 

Når hundens ejer ikke vil vide det, tjah... så kommer det næppe til at gøre en forskel.

Jeg gætter på at hunden bliver ved at blive sendt ud, til den rammer en familie der har lisså lidt interesse i at vide hvordan den har det inden i, som den nuværende ejer.

 

Det skal ikke misforstås, jeg har fuld forståelse for at Berner ikke vil binde an med dette, det kan blive en uoverskuelig affære både økonomisk og følelsesmæssigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, han ser ud til at have det rigtig skidt... Selv på Dexters dårlige dage har han ikke så ondt... Men det ER svært, og man skal virkelig kende hunden for at se om de har smerter, for ligesom når du leger med bolden, så ser man bare ikke at det er en hund der knapt kan rejse sig om aftenen... Det er skræmmende hvor godt de kan skjule smerter!

 

Du skal ikke have dårlig samvittighed, han er helt sikkert en dejlig hund, men han skal til et sted hvor der ikke er risiko for at et barn kommer til at trykke på ham, eller han kommer til at lege for vildt med en anden hund. Du tager en helt rigtig beslutning :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig er prisen ikke et issue? Jeg har jo sagt ja til at have hunden på prøve og dermed også til at betale en evt. købspris for ham?

 

Jeg tænkte bare mere på ,det er synd at holde ham i live ,så hvis hunden var gratis kunne man i stedet bruge pengene Til en aflivning, hvis man mener han er så smerteplaget .

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte bare mere på ,det er synd at holde ham i live ,så hvis hunden var gratis kunne man i stedet bruge pengene Til en aflivning, hvis man mener han er så smerteplaget .

Det er da umuligt at udtale sig om, hvorvidt det er synd at holde ham i live? Han er for det første overhovedet ikke udredt, så ingen aner hvad der er galt, for det andet, er der aldrig forsøgt givet smertelindring/medicinering, som evt kunne vise sig at have en fortrinlig virkning på hunden.

 

Synes det er fejt af ejerne at de slet ikke anerkender hvad de får fortalt, af en person som rent faktisk lever med hunden i sit hus, og dermed ser den i mange flere situationer, end de selv har gjort, hvis den har boet delvist afskåret fra familien. Og jeg synes heller ikke det er risikoen værd, at have en voksen, ukendt hund med smerter, i et hus med meget små børn, så kan sagtens forstå dig BB, at du afleverer ham tilbage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...