Hop til indhold

En rigtig dum 10 års fødselsdag


Jane
 Share

Recommended Posts

Det skulle have været en god dag, hvor vi skulle have fejret Oskars 10 års fødselsdag. Men sådan skulle det desvære ikke være. Da vi stod op her i morges, kunne jeg straks se at den var helt galt med Oskar. Han havde ingen kontrol med bagkroppen. Vi tog selvfølgelig til dyrlægen. Dyrlægen var ikke optimistisk, men der skulle tages nogle røntgenbilleder, inden hun kunne udtale sig om hvad han fejlede. Men meget tydede på, at der var noget galt med nervebanerne.

 

For en time siden blev jeg ringet op. Oskar er hårdt medtaget af spondolose og dyrlægen ville ikke udelukke, at der muligvis også er en begyndende diskusprolaps som de endnu ikke kan se på billederne. De vil beholde Oskar et par dage, for at følge ham. De har en speciel sele, de bruger når han skal luftes. Der kan være problemer med at styre urinen og afhøringen. Oskar er sat i behandling med predisolon og i smertebehandling. Hvis hans tilstand ikke bliver bedre de næste par dage, mente dyrlægen at en aflivning vil være det bedste for Oskar. :megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Piv.......

 

Det var .... ja jeg ved snart ikke hvad men skriver.... bare så træls. Bonnie bliver jo også 10 år idag og det er som om det lige giver følelserne lidt mere frit løb, når man så høre din trælse historie om 10 års dag.

 

Håber det bedste for Oskar og at han får en dejlig 11 års fødselsdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til jer alle, for jeres søde kommentare og opmuntringer..De varmer. :-)

 

Ventetiden på om det kommer til at gå bedre eller ej, er forfærdelig. Der er faret mange tanker gennem hovedet på mig i dag. For selvom predisolon kan udføre mirakler og Oskar får det bedre, hvad så på sigt? Vil det komme igen? Har kunne læse, at neurologiske symptomer, som Oskar har, heldigvis er sjældne. Men det er jo ikke nogen trøst for mig.

 

Hvor ville jeg gerne, at han var her, så jeg kunne ligge og kramme ham og fortælle hvor højt jeg elsker ham:hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...