Hop til indhold

Til minde om; Dexter <3


Shii
 Share

Recommended Posts

:megaked:

 

Aner slet ikke hvad jeg skal skrive... Det har jo været et årelangt forløb og rigtig hårdt i den sidste tid.

 

Dexter ville være blevet 5 år til marts, fik for ca. tre år siden konstateret rigtig ringe hofter, og da han for kort tid siden fik konstateret meget slemt spondylose vidste vi godt at nu var det et spørgsmål om livskvalitet.

 

Hvor er mit hjerte tomt lige nu :megaked: Min mand og jeg fik Dexter 2 måneder efter at vi flyttede sammen, og kan slet ikke huske et liv sammen uden Dexter. Han var ligesom bare en del af vores fælles liv, og nu er han væk...

 

Hvis jeg får overskuddet vil jeg rigtig gerne dele mere information omkring hele hans helbredsforløb, men lige nu er jeg bare overvældet af tomhed, og tristhed :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig utrolig ondt :ae:

 

http://www.fondpetmemories.com/images/pet_poem.jpg

 

waah så læste jeg det og tudbrølede endnu mere!

 

Mange tak for jeres støtte, det betyder virkelig meget i sådan en lorte situation.. Jeg føler mig som jordens dårligste hundejer, og kan slet ikke forstå hvordan jeg nogensinde skal få udfyldt den tomhed i mit hjerte :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

waah så læste jeg det og tudbrølede endnu mere!

 

Mange tak for jeres støtte, det betyder virkelig meget i sådan en lorte situation.. Jeg føler mig som jordens dårligste hundejer, og kan slet ikke forstå hvordan jeg nogensinde skal få udfyldt den tomhed i mit hjerte :megaked:

 

Et ekko fra min oplevelse med Leroy :(

Men her, flere år senere, er jeg kommet til den konklusion, at når vi virkelig føler at vi har gjort alt hvad vi kan, og ikke kan gøre mere - så er det nok fordi det er sandt.

 

Hvil i fred Dexter, og fred i sindet til hans ejere!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...