Hop til indhold

Lexus


Dogue1
 Share

Recommended Posts

Lige til jer der ikke har mig på facebook...

 

Lexus døde Søndag aften hos dyrlægen...

Fredag havde han leget med en pind som han havde gjort 10.000 gange før og tygget den i stykker som så mange gange før. Men hen over Lørdag og søndag fik han det dårligere og dårligere så vi kørte ham til Dr. Dyr søndag aften.

Vi valgte at der skulle tages røntgen billede.. Lexus fik den beroligende sprøjte og vi kørte hjem. 1½ time senere ringede dyrlægen. Lexus fik bedøvelsen i små doser da racen kan reagere voldsomt på det....Inden han kom i røntgen fik han hjerteflimmer og de ville have ham ud af bedøvelsen hurtigt! Men efter 25min med adrinalin, ilt, hjerte massage osv var det ikke lykkedes at vække ham og han var død.

 

Det viser sig under obduktionen at spiserør og en arterie har taget skade af træstykker som han havde slugt og den ene lunge var klappet sammen. Uanset hvad de havde gjort ville han dø. Blød dele kan man ikke se på røntgen og den skade på arterien ville han dø af hvis ikke den blev syet....

 

Sov sødt Lexus du er frygtelig savnet:megaked::megaked::megaked:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ingen ord for hvor meget jeg føler med jer!

 

Uden at have mødt ham, men blot ved at have hørt alle dine herlige fortællinger om Lexus, er det tydeligt for alle og enhver, at den hund var en ener!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...