anne-lise hansen Skrevet Februar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Jeg var en tur hos dr, dyr idag med Racer , troede han bare havde nogle betændte analkirtler der skulle tømmes og så på en antibiotikakur og så ikke andet , DET var desværre det mindste af hans problemer, hun fandt desværre ud af at han har kræft i sin ene testikel ÆV ÆV ÆV !!!!!!! , han fik en kemisk kastraktion , dyrlægen mente ikke det var en god ide med en rigtig kastraktion , bla på grund af hans trods alt høje alder 12½ år, jeg vil ikke have at han skal gennemgå en masse undersøgelser , bare for min skyld , han skal leve så længe han kan have et godt liv, desværre bliver det nok ikke så længe som jeg kunne håbe , men måske kan vi få endnu et par gode måneder sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Det gør mig ondt, at høre :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Det er jeg ked af at høre. Man bliver så bekymret for dem. Men koncentrer jer om at nyde hinanden :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trinek Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Stakkels Racer:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gittemus Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 :ae:Åhhhhh nej. Følernes dig. Det gør bare så ondt i hjertet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Jeg var en tur hos dr, dyr idag med Racer , troede han bare havde nogle betændte analkirtler der skulle tømmes og så på en antibiotikakur og så ikke andet , DET var desværre det mindste af hans problemer, hun fandt desværre ud af at han har kræft i sin ene testikel ÆV ÆV ÆV !!!!!!! , han fik en kemisk kastraktion , dyrlægen mente ikke det var en god ide med en rigtig kastraktion , bla på grund af hans trods alt høje alder 12½ år, jeg vil ikke have at han skal gennemgå en masse undersøgelser , bare for min skyld , han skal leve så længe han kan have et godt liv, desværre bliver det nok ikke så længe som jeg kunne håbe , men måske kan vi få endnu et par gode måneder sammen. Ååååh Anne-Lise, sikke noget møg!!!! Det gør mig så ondt for dig. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 :ae:Det er hårdt at sige farvel til en god gammel ven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Janni privat Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 åh hvor sørgeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buddha Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 :ae: meget sørgeligt, håber i alligevel får et godt stykke tid sammen endnu! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Det var en kedelig nyhed... :ae: Men hvis det kan være en trøst, så er det vist sådan med testikelkræft hos hunde, at det udvikler sig meget langsomt. Min søsters ene hund fik det også, da han var betydeligt yngre end Racer, og dyrlægen mente at han sandsynligvis ville nå at dø af alderdom før kræften blev et problem, og sådan gik det også. Så jeg krydser fingre for at det går på samme måde for Racer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Trøstende tanker herfra... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Mange tanker herfra :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Mange kram herfra, den slags gider man bare IKKE få at vide. :ae: Dog har jeg som korvis oplevet to gange, at hunde med testikelkræft levede enddog meget længe, den ene blev 10 år og fik kræft da den var 7, og den anden hund blev 15 år og levede 5 år med kræften. Så jeg håber, at det samme sker i dit tilfælde, at I ikke mærker noget særligt til det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Øv sikke en nyhed:( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Hvor er det sørgeligt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Februar 1, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2013 Der er desværre ikke så meget man kan sige :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Februar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 Det er jeg ked af at høre på jeres vegne:-( Vi må bare håbe at kræften udvikler sig langsomt, nu hvor han er kemisk kastreret og testiklernes 'aktivitetsniveau' dermed er nedsat. Det var i al fald en god beslutning. Jeg håber, at han kommer til at leve længe endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Februar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 Øv, øv hvor trist trøstekrammer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 Åh nej for pokker, noget møg :-( Rigtig mange krammer og tanker herfra :ae: Håber I trods alt for en god rum tid endnu - nogle gange kan man jo leve længe med kræft, uden det er til gene. Måske det også bliver tilfældet for jer? :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Februar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 Årh sådan noget møg..:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Februar 2, 2013 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 Det gør mig virkelig ondt! :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Februar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2013 1ooooo tak for jeres mange varme tanker , det luner rigtig meget ! jeg kan godt mærke at jeg har været meget mere obs på om han har "opført" sig normalt - spist , pruttet osv og det har han heldigvis , spiste faktisk mere i går end han plejer at gøre, men det var også favoritretten : menneskemad iblandet tørfoder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts