Hop til indhold

Farvel min elskede Sadie


Doberfan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sov sødt, smukke Sadie:hjerte:. Du har gjort meget lykke i din tid hos din familie, og du vil være dybt savnet, er jeg ikke i tvivl om!

 

 

Søde, Doberfan:bighug:Stort kram og mange tanker sendes din vej! Uanset alder og hundens tilstand så er det bare aldrig nemt at tage afsked. Håber de tre andre vovser og du kan hjælpe hinanden med at komme videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh min kære Dober, det gør mig så frygteligt ondt! :megaked: At tage den beslutning på rette tid,er så ubeskriveligt svært og at det uheldigt har faldt sammen med K's rejse, gør det ikke nemmere!

Sadie har haft et godt og indholdsrigt liv hos jer! Hun har jagtet egern til den helt store guldmedalje og styret de andre firbenede på en kærlig og fast pote.

 

Kære smukke Sadie!

Du har nu kun én opgave tilbage og det er at vente på din familie kommer op til dig. Imens kan du nyder at være tilbage i en frisk ung krop og du kan jagte alle de egern du vil. Gør mig dog en tjeneste, hils min Nala og sig jeg elsker hende, ligesom din mor altid vil elske dig. I to vil helt sikkert hygge jer sammen!

 

:hjerte::bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

RIP, smukke Sadie. Og hils deroppe!

 

Hvor var hun heldig at være hos jer, som heldigvis forstod at sætte hendes værdighed over jeres egen sorg.

Det er en svær tid at komme igennem - og jeg sender tanker og kram til dig/jer, både 2- og 4-benede... Hvad sagde/siger de andre hundebasser til at hun ikke er mere? (Hvad har du besluttet mht. Keith?)

Link til indlæg
Del på andre sites

RIP, smukke Sadie. Og hils deroppe!

 

Hvor var hun heldig at være hos jer, som heldigvis forstod at sætte hendes værdighed over jeres egen sorg.

Det er en svær tid at komme igennem - og jeg sender tanker og kram til dig/jer, både 2- og 4-benede... Hvad sagde/siger de andre hundebasser til at hun ikke er mere? (Hvad har du besluttet mht. Keith?)

 

De andre hunde er meget meget stille i dag. Ingen tvivl om at de også sørger. De var tilstede da hun fik sprøjten, men de lod egentlig som ingenting, og viste ikke interesse for hende efter hun var sovet ind.

 

Keith har ikke ringet hjem. Han er ude at fiske så det er muligt han ikke har noget signal, men jeg tror han ved hvor det bar hen og hellere vil vente til han kommer hjem før han får vished.

 

Jeg er så taknemmelig for mine dyrlægenaboer, der hjalp hende afsted, selv om de ikke er vores dyrlæger. De nægtede endda at tage betaling for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...