Hop til indhold

Gammel med gammel på :(


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åh, hvor er det sørgeligt @Umulia :bighug:

 

tinkatossen sov ind på samme måde hjemme i min stedfars stue, hun blev puttet ind i hendes yndlingstæppe og lagt i fyrrummet og næste morgen begravede vi hende i haven..

Det er en mærkelig følelse man sidder tilbage med og jeg synes jeg havde den i lang tid efter og samtidig savnede jeg hende noget så frygteligt, jeg har ikke sagt hendes navn ret mange gange siden, for flips savner hende nok mere end os to-benede, han var slet ikke sig selv, derfor kom Nellie hjem til os - og hun var som en lille engel på rette tid sted, hun er ikke Tinka, men en ny fortrolig og de holder også rigtig meget af hinanden..

 

morgenen da jeg havde flips med ude og sige farvel glemmer jeg aldrig, vi ankom og flips gik med ud og så at hun lå der på gulvet, han gik forsigtigt hen og snuste og da han snuste på hendes snude gav det et sæt i ham og han trak sig..

han kom ud i bilen mens vi begravede Tinka og så kørte jeg ud på diget med ham, som minde om Tinka, vi havde gået et par hundrede meter også "frøs" og krøb helt sammen og bad om at vi vente om...

vi var helt tætte og puttede sammen i sofaen resten af dagen.

 

men efter den dag blev han mere og mere mut og mere og mere stresset, så jeg gik og blev virkelig bekymret for ham, men så dukkede Nellie op også vendte det hele for os begge :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt Umulia, vi to har jo efterhånden været nogle hunde igennem og jeg ved hvor dedikeret en hundeejer du er.

 

Det må være hårdt og et chok for dig og dog må det have været det nemmeste at sige farvel på denne måde for Vinni selv.

 

Det er ikke sådan lige at finde nogle egnede ord og ord hjælper heller ikke, men du kan har mine varme tanker :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan virkelig mærke nu hvor meget hun bestemte i hverdagen. Jeg sidder og venter på at blive beordret ud at gå eller hen til guffeskabet - eller få besked på at skifte stræklagen på hendes sofa, eller skulle sidde på én balle foran skærmen fordi der skulle være plads til hende. Jeg skal ikke længere stå i kø for at komme gennem dørene. Det er helt forkert :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan virkelig mærke nu hvor meget hun bestemte i hverdagen. Jeg sidder og venter på at blive beordret ud at gå eller hen til guffeskabet - eller få besked på at skifte stræklagen på hendes sofa, eller skulle sidde på én balle foran skærmen fordi der skulle være plads til hende. Jeg skal ikke længere stå i kø for at komme gennem dørene. Det er helt forkert :cry:

:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan virkelig mærke nu hvor meget hun bestemte i hverdagen. Jeg sidder og venter på at blive beordret ud at gå eller hen til guffeskabet - eller få besked på at skifte stræklagen på hendes sofa, eller skulle sidde på én balle foran skærmen fordi der skulle være plads til hende. Jeg skal ikke længere stå i kø for at komme gennem dørene. Det er helt forkert :cry:

 

:bighug: Så mange kram herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan virkelig mærke nu hvor meget hun bestemte i hverdagen. Jeg sidder og venter på at blive beordret ud at gå eller hen til guffeskabet - eller få besked på at skifte stræklagen på hendes sofa, eller skulle sidde på én balle foran skærmen fordi der skulle være plads til hende. Jeg skal ikke længere stå i kø for at komme gennem dørene. Det er helt forkert :cry:

 

:ae: :ae: :ae:

Åhhh, hvor jeg bare kender den følelse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan virkelig mærke nu hvor meget hun bestemte i hverdagen. Jeg sidder og venter på at blive beordret ud at gå eller hen til guffeskabet - eller få besked på at skifte stræklagen på hendes sofa, eller skulle sidde på én balle foran skærmen fordi der skulle være plads til hende. Jeg skal ikke længere stå i kø for at komme gennem dørene. Det er helt forkert :cry:

 

 

Og så gik vandværket i gang. Jeg krammer lige Dragen en ekstra gang :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg rigtig ked af at høre Umulia :ae: De dejlige hunde betyder bare så meget og som du skriver, så får man rigtig hurtigt mange hyggelige vaner sammen som man ikke tænker så meget over i det daglige. Du har haft søde lille Vinnie i alle de år jeg har været herinde, så jeg kan slet ikke forstå, at hun ikke er hos dig mere. I to hørte bare sammen.

 

Det må have været et utroligt stort chok for dig at hun så pludseligt var væk :ae: Men for Vinnie har det nok været den bedste afslutning.

 

Mange varme tanker til dig fra Anton, Kato og mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig virkelig ondt på dine vegne Umulia :ae:

Jeg troede engang at Futte var død mens han sov, det viste sig heldigvis at han bare sov virkelig tungt. Jeg ved godt at det er den mest skånsomme død for en hund (eller mennesker for den sags skyld), men jeg kan stadig huske hvordan min mave slog knuder indeni indtil han begyndte at røre på sig, så jeg tror at jeg har en god fornemmelse af hvordan du må have haft det :megaked: Sikke et chok! :cry:

 

Hvil i fred Vinnie!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...