Hop til indhold

Anaplasmose


Jane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Victor er tiltagende blevet dårligere. Hans halten er blevet værre og han har nu også smerter i bagbenene. Til trods for at han spiser normalt, har han tabt sig i vægt, han har tabt sig næsten 4 kg siden jul.

Der er ikke noget af det medicin han har fået, der på nogen måde har hjulpet. Dyrlægen var ikke optimitisk omkring fremtiden for Victor, da vi var der i dag. Vi er blevet henvist til Århus dyrehospital. Så håber jeg at de kan hjælpe Victor. Vi skal være der i morgen tidlig.

Øv det er jo den helt forkerte vej det går :( alt krydset herfra for at Aarhus kan hjælpe jer! :x::x:

 

:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Victor er tiltagende blevet dårligere. Hans halten er blevet værre og han har nu også smerter i bagbenene. Til trods for at han spiser normalt, har han tabt sig i vægt, han har tabt sig næsten 4 kg siden jul.

Der er ikke noget af det medicin han har fået, der på nogen måde har hjulpet. Dyrlægen var ikke optimitisk omkring fremtiden for Victor, da vi var der i dag. Vi er blevet henvist til Århus dyrehospital. Så håber jeg at de kan hjælpe Victor. Vi skal være der i morgen tidlig.

 

God bedring Victor:ae: Håber at Århus kan hjælpe:x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har været en hård dag. Dyrlægen på Aarhus dyrehospital undersøgte Victor grundig da vi kom og fik hurtig mistanke til, at Victor har en kræftknude i nakken. Vi blev spurgt om han skulle aflives hvis de fandt en knude eller om vi ville have ham med hjem og få ham aflivet derhjemme af vores egen dyrlæge. For Victors skyld besluttede vi at han skulle have lov til at sove ind, medens han var bedøvet hvis de fandt en kræftknude. For f..... det var hårdt, at skulle sige farvel til ham. Det var nogle lange timer, hvor vi ikke vidste om vi fik Victor med hjem eller ej.

Kl ca 13.30 blev jeg ringet op. De kunne ikke finde en kræftknude. Billederne vil blive sendt til England hvor de er eksperter, for der er stadig mistanke om at han har en kræftknude. En anden mulighed er at Victor lider af en meget sjældent nervesygdom. Det er en sygdom der ikke kan ses og kun kan konstateres når alt andet er udelukket. I sjældne tilfælde kan binyrebarkhormon slå sygdommen ned.

Jeg skal ringe i morgen kl 13.30 og høre om de i England har fundet noget på billederne. Har de ikke det, skal Victor på en hård binyrebarkhormon kur og hjælper det ikke indenfor en uge, skal vi desvære sige farvel til Victor. Dyrlægen sagde at han er en meget syg hund.

 

Jeg har et lille spinkel håb, at hvis det er nervesygdommen, at binyrebarkhormon kan hjælpe. Men jeg tænker også om det uundgåelige blot er blevet rykket lidt ud i fremtiden. Jeg kan ikke undvære Victor. Det er en tanke jeg slet ikke kan udholde at tænke. Det gør alt for ondt.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan har Victor det? Har han det nogenlunde, så han kan holde til ventetiden?

 

Jeg håber sådan, at han hurtigt får det bedre med en håndfuld piller...

 

Binyrebark er jo nogle gange en mirakelkur.. :genert:

 

Vi krydser fingre, tæer og poter for det mirakel... :bighug:

 

Og når Viktor har tabt sig så meget, så ville det jo være ok med lidt voldsomt sult.. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...