Hop til indhold

Farvel til min lille store øjesten :'(


lilleraev
 Share

Recommended Posts

Har i morges måtte sige farvel til mit livs lykke!

11 måneders sand fryd, stolte øjeblikke, kærlighed så stærk man slet ikke forstår det, og jordens dejligste hund er her ikke mere :megaked:

Marley var født med en uerkendt dermoid sinus som gik fra rygmarven til huden. Fordi vi var flyttet til udlandet, kunne jeg ikke give ham den ekspertise han havde brug for, så i morges måtte jeg desværre lægge ham til at sove.

jeg savner ham uendeligt meget, og sorgen skyller sig som bølger indover mig hvor jeg føler mig så magtesløs og skyldig over ikke at kunne træffe et bedre valg.

Marley var den bedste hund jeg nogensinde kunne ønske mig. Jeg assisterede ved kejsersnittet hvori han blev født,og har haft ham ved min side lige siden. Han var så skøn og pligtopfyldende, og der gik ikke en dag hvor hans hale ikke logrede :lun:

der findes ikke noget bedre end at køre sine hænder i hans halsrynker eller at kigge ind i hans varme gyldenbrune øjne. Kors hvor jeg savner ham allerede

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...