Hop til indhold

Gammel med gammel på :(


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sikke et chok det må have været :ae: Det er selvfølgelig den bedste måde at komme herfra på for Vinnie, men det må være rigtig mærkeligt for dig at have skrevet om hende herinde tidligere på dagen og givetvis have tænkt, at hun trods alt ville være her noget tid endnu og ganske kort tid efter er hun væk.

 

Det gør mig rigtig ondt, Umulia :bighug: Sov sødt, søde Vinnie :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak skal I have allesammen!

Det var meningen at jeg ville lægge hende ud på terassen i nat, men det kan jeg altså ikke få selv til, så hun bliver hvor hun er, i stuen, dækket af et tæppe.

Så er det spændende om den taxachauffør, der kommer i morgen, vil hjælpe mig med at bære hende, for jeg kan ikke selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak skal I have allesammen!

Det var meningen at jeg ville lægge hende ud på terassen i nat, men det kan jeg altså ikke få selv til, så hun bliver hvor hun er, i stuen, dækket af et tæppe.

Så er det spændende om den taxachauffør, der kommer i morgen, vil hjælpe mig med at bære hende, for jeg kan ikke selv.

 

Ville ønske jeg kunne hjælpe :bighug: Jeg troede egentlig man ringede til noget ala dyrefalck men det er måske en sidste udvej.

 

Tænker rigtig meget på jer. Håber i alle 3 er bare nogenlunde ok. Det må være svært ikke rigtigt at være forberedt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt.

 

Når det er sagt, lyder det som en god måde. Hun er gået bort helt fredeligt i sin søvn, efter ti år hvoraf de fleste tydeligvis har været rigtig gode. Og imens hun sov ind, sad hendes mor og mindedes hendes opvækst, venskab, kærlighed og sjove historier :lun:

 

Jeg forstår chokket, men det lyder som den bedste måde.

 

Jeg håber taxa-chaufføren vil hjælpe i morgen, så det hele går så glat som muligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får stadig kuldegysninger af at tænke på, at Vinnie døde mens Umulia sad og skrev om deres fantastiske historie sammen.

 

Men jeg gik tilbage og læste det allerførste indlæg, og det Umulia ønskede mest var en god sommer for Vinnie, og det ønske blev opfyldt (så vidt jeg ved).

 

Måske fornemmede Vinnie at efteråret er på vej og vidste at det ville blive for hårdt at gå igennem.

@Umulia, hvordan tager Oluf det? Og hvad med sig selv og din søn?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får stadig kuldegysninger af at tænke på, at Vinnie døde mens Umulia sad og skrev om deres fantastiske historie sammen.

 

Men jeg gik tilbage og læste det allerførste indlæg, og det Umulia ønskede mest var en god sommer for Vinnie, og det ønske blev opfyldt (så vidt jeg ved).

 

Måske fornemmede Vinnie at efteråret er på vej og vidste at det ville blive for hårdt at gå igennem.

 

Ja, hun har haft en god sommer. Faktisk tænkte jeg lige i går at det sikkert ville gå tilbage for hende fra nu af, og at det var godt vi havde dækkenet. Men nu er der et ledigt BoT dækken til en anden grande.

 

@Umulia, hvordan tager Oluf det? Og hvad med sig selv og din søn?

 

Oluf tager det meget roligt. Han havde endda sit sædvanlige legeflip om aftenen.

Lige idet hun døde gik han hen til hende. Jeg stod der allerede. Det der skete var, at jeg så at hun lå og sov i en underlig stilling, på hundesengen på gulvet, men med hovedet oppe i sofaen. Det gør de jo sommetider, de skøre grander. Og hun spjættede lidt som om hun drømte. Jeg ville tage en video af hende. Så jeg har faktisk hendes død på video. Hvis dyrlægen vil se den, må han det, men derefter bliver den slettet.

Pludselig faldt hendes hoved tungt ned gulvet. Det var lige der Oluf kom. Jeg slap telefonen og forsøgte at vække hende, men jeg kunne ikke mærke hendes hjerte slå. Så kom der et dybt suk og det var hendes sidste. Dyrlægen fortalte mig at det kommer efter at hjertet er stoppet.

 

Jeg lod hende ligge på hundesengen, og Oluf var henne og snuse til hende flere gange. Efter en halv time dækkede jeg hende med et tæppe. Sådan har hun ligget i nat.

 

Da jeg var faldet lidt til ro, ringede jeg til min søn. Han er jo en ung mand, så han ville nok ikke græde i telefonen, men hans stemme blev lidt anderledes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...