Hop til indhold

hip hip hurra, Sheila bliver 15 år i dag.


luckyluna
 Share

Recommended Posts

:hjerte:min allerbedste hunde ven har på trods af alle odds nået den utrolige alder af 15 år.:lun:

 

Jeg fatter det ikke.dels at det betyder at jeg har haft hende i 14 år, dels at hun er her endnu. Når man ser på hendes statistik for uheld og sygdom er det ret utroligt. Men skønt og fantastisk at hun er en survivor uden lige.

 

Hun har fejret dagen i byen hos en hunde ven og først nu er jeg kommet hjem til hende, hvor vi straks gik på marken, der er hendes yndlings sted. Der dufter nemlig dejlig aften mus.:blink:

 

Og så lidt billeder fra lige nu.20160326_153343.jpg

20160326_153617.jpg

20160326_153629.jpg

20160326_153806.jpg

20160326_153311.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

STORT tillykke til Sheila - det er dælme en flot alder. Går jo lidt og tænker på nogen gange hvor gammel Walther kan blive men han er frisk og 10 år - så det kan jo være jeg har 5 år endnu med den gamle grå mule.

 

Walther og Zeus siger tillykke til den smukke ældre dame :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj... Tillykke til den Smukke Sheila.. :lun: Som hun dog ligner Silke i farver og især i udtryk.. De der blide, underfundige og mørke øjne.. Og den brune "vintersnude" der måske, måske ikke bliver mørk til sommer..

 

Når Sheila kan, så kan Silke osse! Så Silke fylder 15 d. 4-4-2017... :mrgreen:

 

Ih, altså... Til den tid er Sheila fyldt 16 år... Det skal hun såmænd nok nå. Hun ser så frisk og veloplagt ud.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

20160326_180529.jpgTak alle sammen.

Det er bestemt ikke alle hunde der når den alder. Rigtig mange af Sheilas hunde venner gennem tiden, der endda var yngre end hende, er døde. Det er lidt underligt at tænke på.

 

Jeg troede ikke selv at hun ville blive mere end Max 13 men det går jo egentlig meget godt. Udenpå kan man næsten ikke se det på hende, men der er efterhånden en del reservedele der trænger til udskiftning.

 

Men hun er frisk, glad og fjollet hver eneste dag og det er jo det vigtigste.

 

Hendes aftensmad blev pyntet lidt i dagens anledning.

20160326_180343.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...