Hop til indhold

Et alt for tidligt farvel


Gæst Beouf
 Share

Recommended Posts

I mandags blev vi tvunget til et alt for tidligt farvel.

 

Per kom hjem og fandt bøf død i stuen, hundende havde været alene i 2 timer, og alt havde været som det plejede da jeg gik fra dem.

Dyrlægen mener han har fået hjertestop, da der ingen symptomer har været op til, og han lå ligeså fint på hans yndlingssoveplads.

 

Mit hjerte er knust, jeg har mistet min bedste ven alt alt for tidligt, vi fik kun 17 måneder med hinanden, men hvilke 17 måneder det har været.

Han har lært mig så meget..... og givet mig så meget glæde, at jeg ikke kan andet end at være taknemmelig for den tid jeg fik lov til at have ham i mit liv.

 

Bøf var min første hund, min bedste ven og mest af alt mit lille hjertebarn:hjerte:.... hvor har jeg dog lært meget i mine bestræbelser på at give ham det bedste.

Og hvor er det dog urretfærdigt at jeg ikke fik lov at ha ham længere, jeg var sikker på at han skulle være min ven i mange år endnu, at han skulle være mine børns første hund, og at han en dag når han var klar skulles sendes herfra efter et langt og rigt liv..... men sådan blev historien ikke, og nu har han også lært mig at sætte pris på det jeg har lige nu og her.

 

Bøf er begravet nede i min mosters have, 5 min gang herfra, han har fået et fint lille sted hvor jeg kan gå ned og mindes ham, han havde så mange gode stunder i den have, og det er samtidigt et samlingspunkt for hele familien når der er fødselsdage og lune sommeraftener vi deler med hinanden, så det føltes rigtigt at han skal ligge der og hvile.

 

Jeg har altid frygtet for den dag jeg skulle sige farvel til en af hundene, men intet kunne ha forberedt mig på den smerte jeg føler.... jeg føler mig tom indeni :megaked:

 

 

 

69948-a.jpg

 

73341-jne.jpg

 

83499-img-1727.jpg

 

83498-img-1702.jpg

 

83486-img-1300.jpg

Redigeret af Beouf
tilføj billeder
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dyrlægen mener han har fået hjertestop, da der ingen symptomer har været op til, og han lå ligeså fint på hans yndlingssoveplads.

 

Det var dog fuldkommen rædsomt!

 

Er du ikke sød at få tjekket din unge hund for om den evt. er inficeret med hjerteorm?

Jeg ved af bitter erfaring at de kan tage livet af en ellers frisk hund, der ikke har vist symptomer inden dødsfaldet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...