Hop til indhold

Farvel Racer


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

Kære Gamle Racer !

Tak for de mange sjove oplevelser som du har givet mig - du flyttede herover da du var 8 mdr og jeg fik dig overleveret på en Haarlev -udstilling , som din opdrætter havde tilmeldt dig og du blev racens bedste junior og vandt kennel Con-Tikas vandrepokal til bedste danskopdrættede Junior Airdaleterrier ! At sige jeg var STOLT - ja det var ikke ordet ! Dagen efter din ankomst skulle du selvfølgelig luftes og blev på vej i parken angrebet af en retriver der var stukket af fra sin nye ejer - du fik snoet dig ud af halsbåndet og stod pludselig uden snor midt på vejen, tilgengæld stod mit hjerte næsten stille - men som den tillidsfulde hund du var kom du stille og roligt hen til mig da jeg kaldte på dig. Tiden gik og vi begyndte på agility , det var en af de rigtig varme sommerdage , som vi jo har alt for få af her i landet , men da du havde løbet ca ½- delen af banen løb du hen og lagde dig i skyggen - så kunne jeg løbe videre hvis jeg ville.

Du blev ældre og lille Tot kom til - en af de første dage skulle jeg til læge og I var nødt til at være lidt længe alene - du larmede så meget at naboerne tilkaldte politiet , der stod og ventede udenfor døren , de konstaterede at I havde det godt og havde mad nok og gik så igen.

I fredags var det så slut - og du har fået fred for din kræft og din gigt samt dit lidt dårlige hjerte.

Tak for alt kære Racer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt, at du har måtte sige farvel til din gamle hund. Det er så hårdt, at skulle tage afsked med en elsket ven. Men det lyder som om, at han har haft et dejligt liv hos dig, og at du har mange dejlige og gode minder at huske tilbage på. Håber at din anden hund kan mindske tabet lidt. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

:ae:

 

R.I.P Racer....:kys:

 

Men sikke nogle dejlige minder, og dem vil du have med dig i hjertet for altid Anne-Lise...:lun:...det er det dejlige ved vores kære hunde, de giver os så meget som beriger vores liv på en helt ubeskrivelig måde, selv når alt andet ser helt sort ud....

Link til indlæg
Del på andre sites

Igen vil jeg sende dig masser af knus og kram... Har selv mistet en hund til kræft alt, alt for tidligt. Og det kan virke så uretfærdigt, at det lige er ens egen hund, der skal rammes af den sygdom og skal rives væk fra os så hurtigt. Men heldigvis kommer der jo en dag, hvor man kan glædes over minderne uden at blive ked af det... Og indtil da må man jo bare savne og græde... :ae:

 

R.I.P Racer

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...