pivpiv Skrevet September 5, 2016 Rapporter Share Skrevet September 5, 2016 Tidligt i morges fortalte Sassy at nu var tiden inde. Så i morges kom dyrlægen herhjem og sassy tog imod hende gøende og med logrende hale. Sassy elskede besøg. Midt i velkomst seancen fattede hun uråd og gik, så ville hun ikke snakke mere med dyrlægen. Da den første sprøjte begyndte at virke lå hun sig på sin plads hvor dyrlægen, manden og jeg sad og luna på skødet af manden. Hun var ok, men tiden var inde. Dyrlægen havde svært ved at finde en åre for i løbet af de timer (fra vi ringede til dyrlægen kom) begyndte hendes system lige så stille at sætte ud. Vi er totalt knuste og jeg græder som en gal og lille Luna reagerer også. Hun piver og snuser hvor sassy døde. Hun er rastløs og gider ikke hendes nye lækre kødben - hunde kan virkelig sørge. Men samtidigt ved hun hvad der er sket. For i nat blev hun pludselig bange for sassy imens hun snuste til hende og blev voldsomt urolig bare af at snuse til sovende sassy. Men nu sover Sassy for evigt og jeg er hende så taknemlig for de 12½ år vi fik og for det hun gav mig. Jeg har aldrig mødt en hund som hende. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Det gør mig så ondt, Helle:megaked: Respekt for at I lyttede til Sassy, og lod hende komme herfra på en ordentlig måde:bighug: Sov sødt, Sassy. Hils alle de andre deroppe ved regnbuebroen:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Det gør mig virkelig ondt mange tanker herfra og snudedut fra hundene :hjerte: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Bare et kram Sov sødt Sassy. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hofferne Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Den sværeste beslutning ever - også selvom man ved tiden er inde. God tur over Regnbuebroen, Sassy :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Mange kram og varme tanker herfra... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 mange tanker og trøste:bighug: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Det er jeg virkelig ked af at læse. Mange tanker til jer :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Det er jeg rigtig ked af at høre - mange tanker herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Årh nej Helle! Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg ved Sassy har haft et fantastisk liv hos jer og I har nydt hende i mange, mange år. Stort kram til jer alle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 God rejse Sassy. Der er en særlig plads i himlen til elskede hunde:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Åhh for pokker da Sov sødt, lille Sassy :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 God rejse, søde Sassy. Endnu engang, kæmpe kram til Pivpiv og familie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Åh, det gør mig ondt. Hvil i fred, søde Sassy. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bernhardiner Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Sov godt lille pige. Kram til dig pivpiv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Det gør mig ondt:megaked: Sov sødt Sassy:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Åhhh, det er jeg ked af at høre, pivpiv... Men er ikke i tvivl om at hun har haft et supergodt hundeliv hos jer. Og når man kan mærke at tiden er inde, så må man prøve at se på det som en sidst gave man kan give sin elskede hund - at give den fred. Men det er pokkers svært... Varme tanker herfra, og sov sødt lille Sassy. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Det gør mig ondt at læse - mange tanker til jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Et godt langt hundeliv. Men det gør så ondt når det er forbi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Hvad kan man sige? Varme tanker herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Det er jeg ked af på jeres vegne. Men heldigvis har hun haft et godt langt liv hos jer og været frisk til det sidste. Nu skal Luna lige vende sig til at være blevet alene hund, det er jo altid svært. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret September 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Gamle sassy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bustertrold Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Det gør mig rigtig ondt. Det er altid svært at sige farvel, også selvom man ved at Sassy har haft et langt og godt liv og det nu, helt naturligt, var ved at være tid til farvel. Mange tanker til jer. Knus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sitto Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Det gør mig rigtig ondt at læse men hvor er Sassy heldig at I lyttede til hende og gav hende en rolig afsked derhjemme men ondt dét gør det fandme!! Kæmpe kram til dig :kys: er sikker på at Zazu og alle de andre hf hunde har taget imod hende :kys: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kirsten H Besvaret September 5, 2016 Rapporter Share Besvaret September 5, 2016 Den sværeste beslutning af alle. Varme tanker herfra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts